Tabungan

02 July 2017

Buku Tebal

Jumpa gambar ni dalam facebook tadi.
Terus teringat zaman buat buku tebal ni.

Aku dapat penyelia (lecturer) muda.
Ok orangnye.
Memang tak ada masalah dengan dia.
Sangat-sangat membantu.

Yang bermasalah adalah aku.
Buat kerja bertangguh.
Last-last, aku hantar final draft tanpa consult dengan dia.
Sebab pada aku (kononnya) janji settle.

Hari aku hantar final draft tu, petang terus aku pergi shopping dengan kawan kat Padang Besar.

Sekali dapat call dari penyelia aku tu.
Dia marah sebab aku tak consult dengan dia.
Siap ugut nak fail kan aku.

Itu final sem oke.
Final sem.
Kalau aku fail, memang keseorangan la ku sem depan nye.

Jadi bayangkanlah aku punya debaran menunggu result sepanjang cuti sem tu.

Hari cek result, jeng jeng jeng.
Aku lulus. B-

Kira okela.

Tq puan.
I owe u.

Walaupun saya dah lupa nama puan.

Hik hik.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...