Tabungan

01 June 2017

::KESAYANGAN HAMBA::


Cha sejak jadi kakak, dia banyak berubah.
Walaupun dia autism, tapi 'sense' dia untuk beralah, bertanggungjawab, jaga adik, sangat tinggi.

Dan dah menjadi kebiasaan, anak yang pertama selalu akan banyak kena marah walaupun salah tu datang dari si adik.

Kadang-kadang aku menyesal juga, setiap kali lepas marah kakak sebab berebut barang dengan adik. Sebab kadang-kadang, bukan salah kakaknya pun, dah memang terang-terang adik yang nak semua barang yang kakak dah pegang.

Tapi still, kakak juga kena marah.

Apa yang aku nak cuba sekarang ni ialah, kurangkan marah. Baik pada kakak, baik pada adik. Tambah bulan-bulan puasa ni kan. *tangan ke dada mata ke atas*


So happy fasting.

Sebenarnya, tak ada idea pun nak tulis apa. Tapi sebab kononnya nak update blog selalu, jadi layankan je la apa yang aku tulis ni ya.

:)

Sebenarnya, banyak ja benda yang aku boleh tulis.
Aku teringin sangat nak kongsi, perkara-perkara yang terjadi pada Cha.

- cerita pasal Cha kena kick dari taska dia...
- cerita pasal Cha dengan taska kedua dia..
- sampai lah Cha stay dengan CIC sampai sekarang.

Banyak je cerita dia.
Tapi tulah, nak cerita atau tidak ja sekarang ni.

Hehe.
















No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...